Grattis Ida och Kim...

Ida och Kim är min brors bästa vänner och Ida ligger nu ''as we speak'' uppe på BB och ska snart få en bebis =) Bebisen va igentligen planerad att komma 18 maj (tror det va den 18:e) men den vill visst ut mer än en månad tidigare  så jag önskar dem lycka till och hoppas på att det inte är något fel på den lilla rackaren och jag håller tummarna för att det är en lite flicka som är på väg, det är så mycket lättare att shoppa för flickor än för pojkar och eftersom att Peters andra bästa kompisar Fidde och Angelica fick lilla Leo förra året så hoppas jag verkligen på att det blir en flicka i stället för en till pojke,haha!

Jag önskar er Lycka till ! och jag hoppas att vi snart få se den lille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0