Gottis är det bästa som finns

Halloj, Nu är maten i magen så nu är det dags för gottis alltså godis, haha! Jag har varit nere och köpt lite godis på ICA så nu är jag redo för en bra kväll.

Jag satt bara här och funderade precis att gud vad kul det måste va att bo uppe i stockholm så här års för jag menar det finns så mycket att se och det finns betydligt mycket mer shopping än vad det finns här i lilla Halmstad, men det är klart man kan ju alltid åka ut till Tylösand men även det så är det nog roligare att bo uppe i Stockholm.
jag känner verkligen för att boka en varsin tågbiljett till mig och mamma och åka upp till Stockholm i några dagar och bara gå runt och kolla och sånt, mysigt nu när våren är här!

Jag blev så himla sugen på Stockholm när jag precis kollade in Blondinbellas blogg och hon hade varit ute och tagit kort och sånt på Djurgården och då kände jag verkligen att ''nu har jag fått nog av Halmstad'' så jag funderar faktiskt starkt på att fråga mamma om inte vi kan åka upp till Stockholm nu någon gång framöver och vara där i några dagar, jag orkar liksom inte vänta tills sommaren, jag ska nämligen dit i Sommar med mamma och sen ska jag dit till hösten också då vi antagligen ska kolla på Hairspray musikalen, jag vill till Stockholm NUUU ! haha!

Nu så ska jag äta på mitt godis och sen så ska jag sätta i en film eller kolla om det går något bra på tv.

Puss på er och vi ses kanske lite senare för ett godnatt inlägg =)



Gott med godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0