Gammeldags Karameller

Hallojsan på er!

Jag har precis ätit upp två rostade mackor och jag ska snart gå ut och sätta mig i solen med Bella, jag sitter nu och äter lite godis som jag köpte när vi var på maxi för några dagar sedan med mormor, man kunde köpa två plastburkar med Gammeldags Karameller (blandningen av godiset i burken heter det) för 20kr, billigt och bra och dem är skitgoda och speciellt att blanda två olika karameller med varandra som tex. en lakridskaramell med en vanlig som inte är salt som typ bara smakar jordgubb och det blir en skitgod blandning, mums!...

Jag ska dricka upp min mjölk nu och sen ska jag hämta ett glas med Cola och isbitar i och sen så ska jag sätta mig i solen och bara njuta, men vi ses senare, antagligen ikväll, för nu ska jag fokusera på att vara ute så mycket som möjligt i stället för att lägga all energi på bloggen.


Vi ses ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0