Finns det något bättre är Kriminalserier?

Jag sitter nu och kollar på Big Bang Theory eller vad det heter, men nu så börjar snart Criminal Minds, jag älskar verkligen kriminalare det är dem bästa serierna, jag älskar spänningen och jag älskar att försöka lista ut vem det är som mördat eller kidnappat människorna i kriminalserierna och det är alltid kul att få reda på om man hade rätt eller fel i slutet, Detta är mitt sista inlägg för jag orkar inte sitta vid datorn mer och jag känner att jag får huvudvärk när som helst så jag behöver verkligen en paus från datorn men vi ses imorgon igen.

Ni får ha en bra kväll...


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Helana! JO vill jättegärna träffas nån dag :) Kanske nu under påsklovet? Hade vart jättekul <3

2009-04-03 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0