Fast and the Furious

Nu är det äntligen bestämt, imorgon så blir det stan och bio med Elin och vi ska se på Fast and the Furious 4, jag älskar alla dem filmerna så jag hoppas verkligen denna är minst lika bra som dem andra. Vi ska mötas i stan vid 14.30 och gå i affärer och sen klockan 18.30 så börjar bion och biobiljetterna måste hämtas 45 minuter innan bion börjar så innan bion börjar så hinner vi äta och sånt också så det blir perfekt.

Just nu så sitter jag och kollar på House och jag ska snart gå ut och värma en pizza bit och sen så ska jag städa upp högen av kläder som ligger på min pianostol och sen ska det dammsugas och dammas också så jag har fullt upp nu men jag kommer in senare och skriver ett inlägg till.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0