Fast and the Furious 4

Nu är jag hemma allihopa! Det blev en väldigt rolig dag med Elin det kan jag lova och vi hade skitkul!
Jag köpte inget speciellt det blev bara en bok (tredje delen i IT GIRL) och lite hårsnoddar och sånt, vi spenderade mest tid på Mcdonalds och pratade en massa.

Nu så ska jag prata lite om filmen och jag har bara en sak att säga och det är....
DEN VA SKIIIIIIIITBRA!!

Den va så jäkla bra filmen alltså och jag ville inte att den skulle ta slut och Paul Walker gör ju helt klart filmen bättre även om den redan va skitbra! Jag trodde aldrig att den skulle va så jäklabra tack vare att det faktiskt är den fjärde filmen av fast and the furious så jag trodde inte den skulle vara bättre än dem andra men gud vad jag hade fel, den vad dubbelt så bättre än dem andra måste jag erkänna och jag rekomenderar verkligen att ni ska gå och se den för den va helt fantastiskt bra.

Nu så ska jag byta om till pyamas och krypa ner i sängen med godiset i famnen,hehe

Ni får ha det så bra så ses vi imorgon.

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade oxå skitskoj xD tack för en trevlig eftermiddag o kväll <3

2009-04-09 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0