Eftermiddagens Bilder


Bella gillar vårsolen =)


Dags att tvätta, eller vad tycker ni?


Blommorna har kommit fram


Solglasögonen har åkt fram igen =)


Vår fina bäck


Bäcken


Vårt hus + Trädgården (stor, eller vad tycker ni?)


Så här ser jag ut idag:
Grått linne från H&M
Vit (oversize) tröja från någon katalog (på bilden syns det inte riktigt hur stor tröjan igentligen är)
gråa byxor från ellos (tror jag)
Svart/Gråa ballerinaskor från Les P'tites Bombes (en affär i Frankrike)
Solglasögon från någon affär i Orlando (florida)


Bella kan minsann posa, söt söt söt!


Bella <3


Jag sitter på våran bro som går över bäcken


Ibland så kan till och med jag bli bra på kort


En av våra grillar som vi har, och nu så ska jag hjläpa mamma med maten.

Det var lite bilder i allafall från idag, nu ska jag hjälpa mamma men vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0