Den börjar titta fram nu

Nu är jag här igen och solen börjar titta fram nu men den är inte lika stark som den varit dem senaste dagarna men som tur väl så ska det nog bli sånt fint väder imorgon igen som det varit hela denna veckan, varmt och soligt! Jag håller tummarna i allafall även om det aldrig brukar hjälpa mig iaf, men man kan ju alltid försöka.

Just nu så håller jag på och redigera massor av bilder till svartvit och sådant, älskar svartvita foton, dem ser alltid så gamla ut då tycker jag och det är det som är så fint.

Jag ska snart gå ut i köket och stoppa i mig något och sen så ska jag och mamma kolla på någon film, vet inte vilken än men någon bra film blir det.

Nu så ska jag först försöka hitta mina mysiga morgonskor som jag brukar kalla dem och sen så är det dags för film men vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0