Center Stage: Turn It Up !

Hello guys!

Jag sitter nu och kollar på dansfilmen Center Stage 2: Turn It Up! som är en tvåa (Center Stage 1 kom ut 2000, tvåa är ifrån 2008) och jag har aldrig sett den förut men än så länge är den skitbra, alla typ vet ju att jag älskar skåderspeleri och att sjunga men vad ni inte vet är att jag älskar dans också, jag har dansat jazz och bugg men jag dansar inte längre förutom i mitt rum, jag älskar dans och dansfilmer som typ ''Step Up 1 & 2'' och  Shall We Dance, och jag får en sån härlig känsla i kroppen när jag dansar och jag älskar den känslan och jag funderar faktiskt på att börja dansa igen, men men.

Idag så har jag och mamma varit inne i stan och handlat mat och lite shopping har också blivit av och vi kom väl inte hem fören klockan var runt 18.30 och då så började vi med maten direkt och sen var det dags för ''så ska det låta'' så då åt vi till det och sen så kollade jag och mamma på resten av Talang 2009 medans vi åt av min Ben & Jerrys glass som smakar Karamel och har någon god karamel kräm i och även chokladbitar i, mums!

Nu så ska jag säga godnatt för min del för nu så ska jag kolla på filmen men vi ses imorgon...

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0