Bones

Halloj, jag sitter nu och kollar på Bones, älskar Bones !!
dagens avsnitt verkar väldigt konstigt det är det i allafall än så länge, jag hänger inte riktigt med vilket är helt nytt för mig,haha!

Ikväll så har jag varit ute och vi har även grillat och det blev två majskolvar med smör på (mums!), grillspätt och klyftpotatis med vitlökssås och sallad, väldigt gott och väldigt mättande så nu är jag skit mätt men ändå så sitte rjag och kränger i mig massa godis och chips vilket inte är bra för min mage just nu känner jag.

Det är reklam av bones nu så nu är det skittråkigt här igen,haha! BONES börja nu!!

Nu så ska jag sticka men vi ses imorgon!

Godkväll och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0