Tisdag

Godmorgon på er! Idag så vaknade jag runt 8.45 fast jag gick inte upp fören klockan 9.00.
Nu på morgonen har jag gjort en kladdkaka för den som jag gjorde igår försvann fort och sen så har mamma gjort klart mitt överkast till sängen så det kommer på snart.
Idag så ska jag städa rummet och rensa garderoben för den är verkligen full just nu och jag behöver plats till alla höst/vinter kläder nu så nu är det dags för den tråkiga rensningen igen.
Planer för denna veckan har jag väl inte så många än förutom att på Fredag så ska jag och Sabina på bio och vi ska se "Patrik 1,5", jag brukar aldrig se svenska filmer men denna verkar så rolig och sen efter det så ska jag och Sabbe hem till henne för jag ska sova där och sen så ska jag kanske till doktorn nu i veckan och ta lite blodprover för att typ ta reda på vilken vitamin jag behöver mer av för jag har vitaminbrist av någon vitamin så det ska jag ta reda på och jag hatar sprutor , jag får typ panik även om jag inte tycker det gör ont så hatar jag bara sprutor och sen klarar jag inte av att se blod typ, jag blir typ svimfärdig.
Nu så ska jag gå och kolla på film.

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0