Rise and Shine!!

Detta är helt otroligt, Jag somnade innan klockan 12.30 inatt och sen så vaknade jag redan klockan 8.45 och var jätte pigg, fast bestämde mig ändå för att ligga kvar i sängen ett tag och nu så sitter jag i min underbara nya säng igen.
Jag har aldrig sovit så gott förut om man inte räknar med när jag var i USA i oktober 2006, men ändå.
Jag sitter nu och lyssnar på musik medans jag också kollar på Vänner men ser knappt tv:n för solen är precis utanför mit fönster och det lyser in genom fönstret och ljuset är på tv:n så ser inget , men jag orkar inte fixa det nu så jag får helt enkelt vänta på att solen flyttar sig.

Min brorsa kom precis in i mitt rum och frågade om jag kunde kolla igenom den andra laptopen för att se om det är något som ska sparas och köras över på denna datorn, problemet är bara hur man ska köra över det till denna datorn för den bärbara hårddisken till andra datorn är helt knäpp och funkar inte som det ska och jag nåste lägga över allt på den i sådanafall, men jag får fråga Padde nästa gång han kommer hit om han vet något annat sett jag kan göra på.

Idag så ska jag hjälpa mamma att måla min garderob svart så att den blir målad någon gång för i flera månader nu så har mamam och jag tänkt att vi ska göra det men det har helt enkelt inte blivit av, så jag hoppas det blir av idag , fast mamma ska först måla gungstolen så att  vi kan sätta in den i vardagsrummet någon gång.
Tänk att hela September snart har gått och snart är vintern här igen. Jag saknar faktiskt vintern även om jag inte gillar att det är kallt men det fixar sig, hehe.

Bella har inte vant sig riktigt vid den nya sängen, för hon har problem med att hoppa upp i fönstret nu och kolla ut på pappa när han arbetar men hon vänjer väl sig någongång.

Nu så ska jag fortsätta att kolla på Vänner för nu har solen gått bort från mitt fönster så nu ser jag tv:n igen . Men vi ses senare !

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0