Musik Musik

Godkväll allesammans!
Jag håller nu på och göra mig i ordning inför kvällen så att jag är klar när Idol börjar och sen efter Idol så är det Heroes.
Jag lyssnar även på musik och just nu så lyssnar jag på Runaway Train med Busted (James Bourne som är med i Busted har startat bandet Son of Dork också och han är också den som skrivit mcfly låtar tillsammans med Tom Fletcher från Mcfly).
Idag så har jag och mamma kollat i olika klädkataloger för vi har fått massa 30% kuponger (eller vad det heter) på kläder från ellos.se och laredoute.se så nu ska jag shoppa lite vinterkläder. Sen så har jag kollat på filmer och sånt och sen så har jag varit med mamma väldigt mycket också för hon har varit på begravning idag bara för att hennes morbror har dött fast dem vet inte riktigt hur han dog än så det återstår att se, så mamma har varit ledsen så jag har varit med henne idag.

Jag ska iaf gå nu så hejdå allesammans !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0