Krångel med Internet... IGEN!!

Det har varit krångel med internet igen så jag har inte kunnat komma in på bloggen fören nu men nu är jag här igen.
Idag så har jag bakat med mamma och det blev Kladdkaka och chokladbollar, mumsigt! Sen så har jag väl bara tagit det lugnt, jag är fortfarande ledsen och jag har knappt sovit något inatt vilket gjorde det ännu värre.
Jag sitter nu och pratar med Sabina på msn för hon är den ända jag vill prata med just nu.
Jag har så många tankar just nu så att huvudet känns som om det kommer att explodera vilken sekund som helst nu.
Jag orkar inte mer, jag är så trött att känna mig ledsen och när jag väl känner mig glad så händer alltid något tråkigt som tar dö på det. Varför händer alltid tråkiga grejer till dem jag älskar mest i hela världen, varför?
Jag minns inte ens när jag var lycklig senast för det var så många år sedan. Vad skulle jag gjort utan min familj och mina vänner? jag kan inte tänka mig ett liv utan dem.

Jag ska iaf gå nu och kolla på idol som kanske får mig på bättre humör.

Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0