Herregud !!

Hej hej !
Jag sitter nu i sängen med tidningen och jag läste precis om olyckan som hänt på Stora Torg här i Halmstad.
Det var en tjej i en bil som backade på en cyklist och föraren fick panik och när hon skulle trycka på bromsen så tryckte hon på gasen i stället så cyklisten blev överkörd igen och släpades med under bilen och dog.
Jag blir så förbannad, man kollar väl förfan i backspegeln innan man backar så att man INTE backar på någon.
Och Sabina var där , hon såg inte när det hände men hon kom typ en minut efter det hände och hon såg blodet och allt, Stackars Sabina alltså och stackars cyklistens familj och allt.
Jag kan inte ens tänka mig hur ont cyklisten måste känt innan hon dog. det är ju bara för hemskt.
Och jag kan inte ens tänka mig hur sabina måste känna sig, jag tycker så synd om henne.
Jag orkar inte prata om detta mer nu så jag tänker sluta. Men om ni vill läsa om olyckan så tryck på denna länk .

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3409261.ab



Idag iaf så har jag varit med mamma och pappa och handlat mat och sånt vilket vi brukar göra varje fredag men har inte haft tid . sen så har jag väl bara legat framför tv:n och latat mig helt enkelt , det är skönt att lata sig ibland.
Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen men det blir väl något.
Jag ska sticka nu och hämta lite dricka och sen så ska jag försöka hitta på något .

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0