Dags att tänka ...

Jag sitter här nu och funderar på vad jag ska ha och äta, för mig som är så kräsen när det kommer till mat är det väldigt svårt att komma på något.
Idag så har jag rensat bland mitt smink occh slängt massa som jag inte vill ha, men ska fortsätta i morgon och rensa för jag har mycket smink så ska fortsätta i morgon för jag orkar inte göra det nu.
Jag sitter och kollar på sex and the city just nu, för jag har lånat boxen från en kompis så ikväll så ska jag ha Sex and the City maraton, :D
Jag har nu pausat lite från Sex and the City kollandet för att lyssna lite på musik och just nu lyssnar jag på Katy Perry's låt "I Kissed A Girl" , den är typ en perfekt danslåt och det förvånar mig inte om den spelas på massa klubbar typ, haha!
Jag har så jäkla ont i ryggen , det gör så himla ont så att jag bara vill skrika, men ska försöka att inte göra det.

Nu så har jag kommit på vad jag ska ha för mat så nu ska jag gå ut till mamma och berätta och sen är det Sex And The City som gäller igen.

Föresten för er som är stora SATC-fans så vill jag bara säga att SATC-filmen (2-disc utgåvan) kommer ut den 22 Oktober (1-disc utgåvan kommer också ut den 22 okt.) Själv så ska jag köpa 2-disc utgåvan. :D

1-Disc utgåvan2-disc utgåvan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0