Uttråkad

Jag har så himla tråkigt !!! Jag har precis varit inne på Bloomingdales hemsida och kollat lite och sen så har jag kollat igenom alla mina foton här på denna datorn och jag hittade ett på Bella när hon inte ens är 5 månader gammal och hon är så himla söt och öronen är så himla stora för hennes lilla huvud och sen så hittade jag ett på mig och Bella när vi sitter i Trädgården.


Just nu så sitter jag och kollar på VÄNNER och sen så är det dags för killarnas tur i Idol. Detta är nog första året som jag inte riktigt börjat gilla någon i Idol men det kanske kommer senare vem vet.
Jag ska gå och göra lite popcorn med smörsmak och hämta ett glas Pomac och ta på mig min pyamas och sen så är det Idol-time!!
 
Och en sak till alla ni som gillar The Jonas Brothers, glöm ej att kolla på kanal5 klockan 19.00 i morgon för då kommer den nya Disney filmen "Camp Rock" med The Jonas Brothers och Demi Lovato, och den är skitbra så den måste ni bara se , den är bättre än alla High School Musical filmer TILLSAMMANS!! tycker jag i allafall.

Nu så ska jag krypa ner i min pyamas och göra mig i ordning innan Idol börjar.

Hejdå Bloggen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0