Torsdag

Hej Bloggen !
Jag sitter nu i sängen med datorn och känner att jag bara vill lägga mig under täcket och somna om men ska försöka att stanna vaken nu.
Solen skiner och himlen är alldeles blå här så idag blir det nog att jag är ute och sen så funderar jag på att ta en sväng in till stan och köpa den rosa Cardigan som jag sett på Gina Tricot och sen måste jag in på JC för att kolla om det finns något där som faller mig i smaken så att jag blir av med mitt presentkort, problemet är bara att jag gillar inte JC's kläder, det ända jag någonsin köpt där är en vinterjacka, jag håller mig helst till H&M,Cubus,Bik Bok och Gina Tricot för dem har alltid grejer som jag gillar men jag ska i allafall försöka att hitta något på JC.

Jag sitter nu och kollar in det senaste modet från Josefsson och senare idag så ska jag skicka efter halsduken som jag berättade om igår , jag önskar bara att jag kunde få den nu med en gång, men tyvärr så kan jag ju inte, men jag blir säkert nöjd.

I morgon så ska jag till Sabina och sova där och vi ska gå på bio och ha riktigt kul!

Nu så ska jag gå och borsta håret innan jag får massa tovor i det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0