Tisdag

Hejhej bloggen!
Idag så känner jag mig väldigt trött därför att jag har inte fått så mycket sömn tack vare att det har åskat och blixtrat här i natt och det är helt omöjligt för mig att somna när jag hör bullrandet därför att jag kan nästan bara sova när det är helt tyst, men jag har i allafall sovit lite.
Jag tänkte skriva vad jag köpt i sthlm innan jag glömmer av det, och det blev: 2 LV väskor (Louis Vuitton),en grå spetsklänning,en vit klänning klänning,2 ringar, en v-ringad svart långärmad tröja,hårband,4 hårspännen och en jätte söt nalle från Barbra Bukowski och sen blev det bara en massa småprylar.
Och sen så köpte jag även 4 försenade födelsedags presenter till Sabina som fyllde år den 20:e.

Idag så har jag väl inget speciellt planerat ...än! men jag ska i allafall gå och göra mig en JÄTTE STOR frukost och sen så ska jag gå och sätta mig framför brasan och grilla Marshmellos (eller hur det stavas), mums!

Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0