Onsdag

Hej Bloggen ! en ny dag att se fram emot.
Jag har knappt sovit något alls i natt så jag är så himla trött , jag har haft massa mardrömmar så efter att jag vaknat tredje gången så bestämde jag mig för att vara vaken så i natt har det varit en massa läsning och filmtittande.
Idag så tror jag att jag inte orkar att göra något så jag ska nog bara sitta här i sängen och kolla filmer och läsa hela dagen .
Jag fick ett sms från Halens idag och mina kläder som jag beställt har kommit men självklart så är posten inte öppen idag så kan inte hämta ut kläderna idag :(

Jag ska gå och sätta på lite vatten och sen så ska jag göra mig en varm kopp kaffe latte och bara sitta här och tråka.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0