Onsdag

Gud vad tiden går fort alltså, nästan hela oktober har gått redan och det känns som om det blev oktober bara igår typ, hehe.
Idag så ska jag packa det sista för i morgon så åker jag och mamma till Stockholm och sen på Fredagkväll så ska vi gå och se ''The Producers'' musikalen¨, vilket jag ser fram emot tack vare att jag tycker filmen är jätterolig, haha!!
Idag så blir det mest packa och köpa lite grejer jag kan ha på tågresan upp idag och sen så ska jag nog bara sätta mig framför den öppna spisen med en bra bok och läsa lite och sen med ett glas Julmust i handen (julmusten har äntligen kommit ut , jippi !!!) och sen kränga i mig en massa godis, mumsigt !

Igår så hände väl inte så mycket förutom att jag var och handlade med Pappa och Michael och Michael köpte två stycken filmer som vi kollade på igårkväll och dem var väldigt bra och vi kollade på Chuck and Larry och på Rush Hour 3 .

Jag ska nu gå och ta ett glas julmust och en bulle och sen så ska jag spela lite sims 2 apartment life .

Har ni något kul planerat i helgen ?

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0