Några månader kvar ...



Jag vet inte varför, men jag börjar sakna julen, jag saknar när det börjar bli mörkt tidigt, alla ljusstakar eller stjärnor som står eller hänger i fönstrerna, alla små tomtar som står lite överallt i huset.
Jag saknar även snön som ligger på marken.


Men jag saknar bara inte det.
Varje Jul så brukar jag alltid krypa upp i fotöljen med min favorit tjocktröja och min röda filt som jag lägger över benen med ett glas varm choklad i handen, och sen brukar jag alltid tända massa ljus och så brukar mamma alltid tända den öppna spisen för mig i vardagsrummet för fotöljen står precis framför brasan, och sen brukar jag kolla på massa filmer, medans julmusiken är på låg volym i bakrunden, Jag vet inte varför jag gör det, men det har blivit som en tradition, och sen är ju julen my favorite holiday, så ja.
Men nu ska jag i allafall sätta mig i fotöljen och drömma mig bort.

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0