Måndag

Hej Bloggen !
Just nu så sitter jag och väntar på att klockan ska bli 12.50 för då börjar "Våra Bästa År" och jag vill veta vad som händer.
I Lördags så var jag inte inne för direkt efter att jag kommit hem från Sabbe så tog jag min godis påse och satte mig nere hos brorsan för att kolla på SuperNatural , den bästa serien som gjorts kan jag ju bara säga.
För er som gillar Heroes så är Supernatural definitivt en serie ni borde se för den är såååååå mycket bättre än Heroes någonsin kommer att bli. Supernatural går på söndagar klockan 22.55 (tror jag det var) så ni borde kolla in den.
Jag kan berätta lite om serien :

 

Sam Winchesters (Jared Padalecki) uppväxt kretsade kring mörka krafter. Men det var då, nu är det ett normalt, tryggt liv som jurist som lockar. Allt detta är gott och väl till den dag Sams bror Dean (Jensen Ackles) oväntat dyker upp med dåliga nyheter - deras far är försvunnen! För att hitta honom måste bröderna ge sig ut på en jakt efter samma onda väsen som deras far ägnat de senaste 22 åren till att spåra upp... Sam tvingas återvända till ett liv han trott sig ha lämnat för alltid.

Håll i dig (och behåll lyset på!). Boxen innehåller alla 22 episoder från den första säsongen av den här välgjorda serien som fängslat så många tittare och fått kritikerna att jubla. Följ med Sam och Dean när de rustade med färdigheter deras far lärt dem reser genom Amerika och slåss mot mardrömslika fiender. Bli vittne till det övernaturliga i Supernatural!
(texten är från cdon.com)


Andra säsongen:

ALLA ÄR DE TILLBAKA - ONDA ANDAR VAMPYRER, SPÖKEN och gastar - och dessutom ännu mer skräckinjagande väsen. Och där man hittar alla dessa onda varelser hittar man också bröderna Sam och Dean Winchester, ständigt på jakt efter demonen som dödade deras mor... och efter de "oheliga" agenter som hela tiden dyker upp i Supernatural.

Första säsongen slutade med att Sam, Dean och deras far satt fast i en röra av söndersliten metall och krossat glas. Den här säsongen börjar med eftermälet av den bilolyckan och följs av ett starkt uppoffrande som för alltid kommer att stärka banden mellan männen i familjen. Följ med bröderna på en resa genom Amerika som skakar om både sinne och nervsystem, en resa som för dem ännu närmare mysteriet kring deras egna öden.

Denna serien är verkligen jättebra så jag tycker den är värd att kolla på och just nu så är kanal5 inne på tredje säsongen.

Detta spenderade jag och brorsan lördagen med.


Igår så tog jag det bara lugnt och det kan man verkligen säga att jag gjorde också, hela dagen igår så satt jag med Bella i knät framför vår öppna spis och läste lite och helt enkelt bara tog det lugnt, det var väldigt härligt att bara sitta där och inte göra något typ.


Idag så har jag inte riktigt något planerat än men det dyker väl upp något under dagen. Våra Bästa År har precis börjat så jag ska göra lite mat och sen så ska jag sätta mig och kolla på det.
Och äntligen så skiner solen idag för igår var hela vår trädgård och trädgårdarna runt omkring här översvämmade med vatten tack vare stormen vi haft här typ.
Men nu så ska jag göra lite spagetti och köttfärssås och sen så ses vi senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0