Måndag

Hej alla !
Bloggen har krånglat idag så det har inte funkat att komma in fören nu och mobilbloggningen funkade inte heller så ja.
Jag har precis kollat klart på filmen "What a girls want" med Amanda Bynes och Oliver James och jag minns när jag såg denna första gången jag blev typ äckligt förälskad i Oliver James, haha!
Jag sitter nu och väntar på mat, idag så blir det pasta med köttfärssås med Cheddarost , mums !♥, hehe !
Jag ska snart kolla på en ny film och det blir "Lemoy Snickets Berättelse om SYSKONEN BAUDELAIRES OLYCKSALIGA LIV" , jag köpte den uppe i sthlm och jag minns när jag och sabbe skulle sova över en gång och vi kollade på House of Wax, men jag tyckte den var så läskig så vi bytte till denna och sen dess har jag typ älskat denna film.

Nu så ska jag gå på toa och sen är det matdags, men vi ses snart igen.

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0