Måndag

Hejhej bloggen!
i flera dagar nu så har bloggen krånglat och jag är så trött på att vårat internet krånglar hela tiden, men nu funkar det i alla fall.
Idag så har jag städat och packat inför Stockholm nu på torsdag och sen så har jag varit på posten och hämtat ut mina kläder från halens och lite sådant.
Jag sitter nu och kollar på Vänner säsong 3 och har jätte tråkigt just nu.
Men i allafall i dag så fyller världens underbaraste människa 15 år och det är min bästa vän Sabina som fyller år idag och jag hoppas att hon har haft en helt underbar dag och kommer fortsätta att ha. Tack vare att vårt internet krånglar så krånglar även telefonerna här hemma så jag har inte kunnat ringa Sabbe idag men jag hoppas att hon läser detta då så hon vet att jag önskar henne ett jäääääätte stooooooooooooooooort GRATTIS!!!!!
Och jag hoppas att hon har fått många bra presenter.

Nu så ska jag gå och kolla om telefonen fungerar och i sådanafall så ska jag beställa en Stor Pommes med vitlökssås från CentersPizzeria som har världens godaste Pommes och pizzor säger jag bara , haha!!

Ha det bra !!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0