High School Musical 3

Jag sitter nu och lyssnar på en av låtarna från HSM3 och den heter Scream och Zac sjunger den själv och den är faktiskt jättebra !
Jag snackar just nu med Sabbe på Bilddagboken (det är hennes födelsedag idag!!!) och hon har fått massa roliga saker i present som t ex. Sex And The City filmen,Axelband till hennes bas och lite andra roliga prylar.
Jag ska snart gå och tvätta av mig allt smink och sen så ska jag gå och lägga mig och kolla på tv och läsa i min bok och sen så ska jag försöka att sova tidigare idag för jag har somnat runt klockan 3.00 varje natt nu i en vecka typ och jag kommer ju inte upp på morgonen sen så jag ska försöka att sova tidigare idag.

Nu så ska jag gå och ta ett glas Champis och sen så ska jag borsta tänderna.
Ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0