Fredag

Äntligen så är det Fredag igen!! Idag så ska jag gå på bio med Sabbe och mamma och vi ska se "Step Brothers" men innan dess så ska jag packa lite så att jag får med mig lite grejer till Sabbe eftersom att jag även ska sova hos henne i natt och sen så måste jag gå och duscha innan bion också.
Jag ska även försöka att mobilblogga om det funkar på telefonen nu.
Just nu så sitter jag och kollar in lite klänningar från Net-A-Porter och jag har hittat dem mest underbaraste klänningarna, jag har alltid gillar långa klänningar och det är det första jag kollar på när jag ska köpa nya kläder, Tyvärr så kostar dem här klänningarna en förmögenhet , men man kan ju alltid drömma, ellerhur?

jag sitter nu och suttar på min kaffe latte, det är verkligen beroendeframkallande, haha !

Detta är en av klänningarna från Net-A-Porter som jag föll pladask för:




Sen så hittade jag även två par skor ett par Brian Atwood och ett par Christian Louboutin:


Nu så ska jag dricka upp min latte och sen är det duschen som gäller.

Vi ses senare, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0