Fredag

Hej Bloggen !
Idag så har jag bara legat i sängen därför att jag har haft så fruktansvärt ont i magen idag att jag knappt har kunnat stå på mina fötter till och med. Men nu har jag äntligen kommit upp lite i alla fall , jag sitter nu i sängen i stället för att ligga , men i stället för att ha ont i magen nu så har jag skit ont i mina ben, jag har antingen legat fel när jag sovit eller så är det växtvärk vilket är rätt konstigt eftersom att jag inte växt en centimeter på mer än 1år typ. Jag är 1,64 lång och jag tycker det räcker för min del, hehe
Jag sitter nu och kollar på vänner med Bella i knäet och jag funderar på att gå upp från sängen för att sträcka på bene lite så att värken går bort någon gång.

Var det någon mer än jag som såg Oprah idag ? 
Det var det äckligaste avsnittet av Oprah jag sätt alltså, det handlade om männsikor som har tvångstankar och det handlade om 6 personer som skulle åka iväg på ett läger tillsammans med Dr.Oz och någon annan som var jättebra på att bota tvångstankar och dem fick göra dem mest äckligaste grejerna alltså, inte ens jag som inte har tvångstankar skulle gjort dem grejerna, det var så äckligt, dem fick tex. stoppa ner händerna i en container och sen skulle dem ta sig överallt på kroppen typ , i håret tex och sen så skulle dem stoppa fingrarna i munnen också, det var så himla äckligt alltså.

Nu så ska jag fortsätta att kolla på vänner men jag kanske kommer in senare om jag mår bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0