Filmkväll

Hejhej Bloggen!
Hela dagen idag så har jag försökt att komma in på bloggen men det har krånglat men nu funkar det äntligen igen.
Jag har precis kollat klart på Sex And The City - The Movie och nu är det dags för nästa film, skräckisen ''Prom Night'' med Brittany Snow i huvudrollen. Idag så har jag legat i sängen typ hela dagen därför att jag har varit skittrött.
I morgon så kommer Mickan hit och ska klippa pappa,peter,michael och mig också för en gångs skull och det ska bli härligt att få väck mina trasiga toppar.
Nu så ska jag gå och tvätta av "ansiktet" och sen är det sängen som gäller fast måste borsta tänderna före också, bläää!!

Godnatt mina små söta läsare !! så ses vi i morgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0