Färdig duschad, dags att packa

Nu är jag färdig duschad och jag har precis kollat klart på det sista av Våra Bästa År och nu så ska jag packa väskan som jag ska ha med mig till Sabina och sen så ska jag lägga in dem rena kläderna i garderoben och sen är det Movie-Time, men innan bion så ska jag och mamma möta upp Sabbe utanför bion klockan 17.30 för att hämta biljetterna och sen så ska vi gå och köpa lite smått och gott till bion som godis och sådant och sen klockan 18.15 börjar den.
Nu så kollar jag eller snarare lyssnar på Oprah medans jag ska borsta håret och sminka mig och allt, och om jag ska hinna det så är det nog dags för mig att gå nu.

Men jag mobilbloggar senare.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0