Dags för Latte !

Nu är Våra Bästa År slut och äntligen så har Abe,John,Maggie,Jennifer,Patrick,Bo,Doug,Tek,Brady,Nicole,Billie och Hope kommit hem från den där konstiga kopian av Salem Place och nu återstår det att se om Marlena,Roman,Jack,Victor,Caroline och Cassie kommer hem eftersom att Tony har ifångatagit dem... IGEN!! Just nu sitter jag och kollar på Oprah och herregud säger jag bara, det handlar om en mamma som dödade sin son efter det slott slint i huvudet på henne och nu pratar hon om hur det hände typ. Det var ett liknande program på Oprah igår också då en kvinna berättade att hon dödat sin man som var präst med ett hagelgevär, gud vad hemskt, man vill bara börja gråta när man hör sådana historier.

Jag har precis beställt hem lite saker från halens.se. det blev ett jättefint Rosa Linne,ett par rosa hotpants och ett par svarta capribyxor. Jag har bestämt mig för att inte beställa halsduken än därför jag vet ju inte om jag kanske hittar någon fin uppe i Stockholm när jag och mamma tar tåget upp dit den 22 Oktober.

Nu så ska jag gå och göra mig en latte och ta några chokladbollar och sen ska jag gå och sätta mig framför brasan och kolla på en film.



Vi ses senare idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0