Chips och Dip

Jag sitter nu med en filt runt mig och med chipsen i knät och dippen brevid och Sex and The City säsong 4 är igång så nu ska jag ha mig en sex and the city kväll och äta chips tills jag kräker, skämtar bara, haha!
Idag så har jag väl inte gjort så mycket mer än att ha varit och handlat med mamma och pappa och gosat med min söta lilla vovsing Bella,( Bella är min papillon hund). Den 13 Oktober så är det 1 år sedan pappa kom hem med Bella :D
Och så här såg hon ut då (hon var fyra månader när jag fick henne):



Nu så ska jag fortsätta att kolla på SATC och kränga i mig chips.
och en sak till som jag vill säga till alla er där ute som gillar serien VÄNNER (serien som jag bara älskar) är att det nu är bestämt att det ska komma en FRIENDS-the movie, Lisa Kudrow (Phoebe Buffay) och Jennifer Aniston (Rachel Green) har nu äntligen skrivit kontrakt på filmen så alla vännerna kommer äntligen tillbax. :D Yeah!!


Ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0