Ändrade planer

Ändrade planer med bion i morgon, det visade sig att Patrik 1,5 inte visas längre så det blir Step Brothers i stället klockan 18.15 men den verkar också rolig så det blir i allafall någon rolig film.
Jag har ändrat min beställning på halens med dem svarta capribyxorna , jag bytte till dem gråa i stället och kläderna kommer i mitten av Oktober så jag behöver inte vänta så länge.
Jag hoppas bara att Hotpantsen passar mig , jag är väldigt smal men jag är bred runt höfterna men annars så får jag helt enkelt bara skicka tillbax dem och byta storlek. Jag tänkte lägga in bilder från halens på dem kläder jag nu beställt fast man fick bara se dem svarta capribyxorna på bilden och jag ska ha dem gråa men det får väl duga (byxorna fanns även i långa byxor och det var så jag såg vilken färg jag skulle ha på dem)



Nu så ska jag gå och göra mig en latte till (det är verkligen beroendeframkallande, haha) och sen ska jag gå och vila lite för jag har fått så jäkla ont i huvudet.

vi ses ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0