Christine

Jag sitter nu och kollar på American Christine och jag funderar på att gå och sno lite godis från pappsen.
Idag så har jag och mamma bokat tågbiljetter till Stockholm för jag och mamma ska dit den 22 Oktober och vara där över helgen och den 23 oktober så ska vi gå och se "The Producers" på Kinateatern, hoppas den är bra bara, jag tycker att filmen är väldigt rolig och det är en sådan film som man helt enkelt inte kan tröttna på för den är så himla rolig, haha!!

Har ni sett filmen?

Nu ikväll så ska jag ladda upp med Idol klockan 20.00 och sen blir det Grey's Anatomy klockan 21.00 (säsongstart) och sen är det sängen som gäller för min del.

Nu så ska jag gå och göra lite popcorn och sen kolla klart på Christine och sen är det idol som gäller.

Vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0