Första Advent

Tänk att det redan är första advent,,tiden går minsann fort.
Jag är nu tillbax på bloggen. I över en månad nu typ så har det inte funkat att gå in på bloggen från min dator men nu funkar allt igen.

Nu i helgen så har jag och mamma bakat väldigt mycket och sen kollat på lite nya filmer jag köpt som tex. Den nya Indiana Jones filmen och Mamma Mia - The Movie.

Gud vad jag har längtat efter vintern och julen och nu så ser man att alla ljusstakars och julstjärnor är i fönstrerna och lyser så det verkligen känns som att det är jul.

Jag sitter nu och lyssnar på musik här i min säng men hör knappt något för antingen Michael eller Peter lyssnar på musik i deras rum och har det på högsta volym , sen så snackar jag med Sabbe på msn.

Nu så ska jag gå tillbax till mitt.

Vi Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0