Nyår

Gott nytt år på er allihopa ! Idag är det Nyårsafton och idag ska mycket göras, jag måste städa undan alla tidningar och alla godispåsar och sådant som ligger på mitt bord och skräpar. Våra gäster kommer klockan 18.00 och det ska bli väldigt kul och det bästa är att idag har jag en anledning till att stanna uppe så länge jag vill, hehe. Jag är verkligen en nattmänniska , jag älskar att vara uppe långt in på natten men sen så sover jag ju hela dagen i stället, hehe ´, vilket inte är så speciellt bra.
Idag ska jag locka håret på mamma och mig själv och sen så har jag valt ut tre klänningar som jag kan ha idag men jag har ingen aning om vilken  än. Jag har en mörkgrå spetsklänning som går till knäna ungefär som kommer från ginatricot, sen så har jag en svart klänning som nästan ser lite glittrig ut som går till lite över knäna och den har som nästan ett bälte under brösten och den är verkligen jättesnygg och sen så har jag en röd/svart klänning som är kortkort som man kan ha till ett par snygga finbyxor och med ett par snygga klackar. Jag har ingen aning om vilken jag ska ha men det lutar mot antingen den mörkgråa eller den svarta som ser ut att glittra , och det dumma är att jag kan inte välja öronhängen eller halsband fören jag vet vilken klänning jag ska ha. Jag hatar verkligen att behöver klä upp mig ibland.
Hur ska ni fira nyår idag ? Med familj eller kanske med en vän.

Jag sitter nu i sängen och håller på att ladda min ipod och Bella ligger i min fotölj och är verkligen uttråkad så jag ska nog leka lite med henne innan jag verkligen måste göra mig i ordning. Jag berättar senare vilken klänning jag bestämt mig för.
Dags att ha en liten lekstund med Bella men jag kommer tillbax senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0