Julafton

God Jul allesammans ! tänk att det är julafton idag :D idag så vaknade jag runt klockan 8.30 och sen så gick jag och åt och efter det så gick jag och duschade därför man måste ju vara ren och fin på julafton. mamma och min äldsta brorsa Michael (som är 26år) kom precis från duschen efter att ha tvättat Bella så nu är hon också ren och fin.
Jag ska försöka att mobilblogga nu idag, vi kommer att vara hos mormor och morfar och dem har inte precis den nyaste datorn och man säger så, så det blir att jag mobilbloggar i stället.  I morse så fick jag min första julklapp, jag brukar alltid få en julklapp på morgonen och det var ett par jättefina öronhängen och en toblerone choklad :D Mums!

Vi ska åka klockan 14.30 till mormor och morfar i år , vilket vi aldrig bruka göra annars men vi alla vill se Kalle Anka klockan 15.00 och vi hinner inte se det annars så ja. Men nu så måste jag göra mig i ordning, jag måste ta på mig och sminka mig och locka mitt långa hår som jag hatar ibland, hehe. Det är nog dags för klippning snart därför snart är mitt hår skitlångt igen och det är så jobbigt när man ska locka det själv.

Men allesammans ni får ha en helt underbar julafton med massor av paket och julmat och så ses vi senare.

God Jul!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0