Då var julafton över för detta året

Igår så var det julafton och nu är den över för detta året , lite tråkigt men jag fick iaf massa roliga grejer som tex. Guitar Hero World Tour Complete Band Pack till Wii vilket jag också fick så att jag kunde spela det, hehe. Sen så fick jag filmer,kläder,pengar och massa andra roligt .

Vad fick ni för något i julklapp?

jag vaknade runt 10.00 idag bara för att jag skulle kunna spela GHWT men självklart så satt Michael där och spelade och han lovade att han snart var klar och nu har det gått över 2 timmar och han är fortfarande inte klar så nu börjar jag faktiskt bli lite arg, det var ju min julklapp , inte hans .
 Men men nu så ska jag gå och köra bort honom från tv:n så att jag kan spela.

Men ni får ha en bra dag .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0