Annandag Jul

Hej bloggen ! jag är så jäkla trött och jag vill bara krypa ner i sängen och lägga mig för att sova igen men då blir inte mamma och pappa glada sen när dem kommer hem så jag får vara uppe varken jag vill det eller inte. Tänk att det är annandag jul när det fortfarande känns som om det inte ens är december än men men tiden går fort och idag så fyller Sandra 16år, så grattis på födelsedagen! ♥ Peter (min 23åriga bror) sitter nu inne i vardagsrummet och spelar trummor till Guitar Hero World Tour och det hörs ju inte lite precis, det är så irriterande. Jag är verkligen inte på mitt bästa humör idag kan jag ju säga. Senare idag så ska jag och resten av familjen till mormor och morfar för att fira lille julafton som vi igentligen brukar fira den 23:e men det blev lite ändring i år , min kusin Erik och min morbror Magnus (hans pappa) och moster Linda (hans mamma) firar aldrig med oss på julafton för dem firar alltid med Lindas mamma och pappa så därför brukar vi alltid ha en lille julafton.

Men men, tänk att det är mindre än en vecka kvar av detta året , jisses alltså, detta året har passerat snabbt förbi och det är jag väl visserligen glad för, men ändå. I februari så ska jag åka tillbaka till USA :D Jippi!! jag har längtat tillbax jätte länge nu och nu äntligen händer det . =)

nu så ska jag gå och ta mig en bulle men lite oboy och sätta mig i vardagsrummet och kolla på när peter bankar på trummorna, men ni får ha en bra dag.

Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0