What a ?!

Då var det redan kväll och tiden går så himla fort tycker jag.
Jag har typ fort något exem (eller hur det stavas) i ansiktet och jag har absolut ingen aning om vad jag fått det ifrån, men jag har smörjt in mig med olivolja i ansiktet så jag får hoppas att det går bort tills i morgon även om jag inte tror det men man kan inget mer än att hoppas.
Ikväll så blir det nog bara att sitta här eller vid tv:n och kolla filmer med en stor skål med popcorn i famnen , mums!
Har precis ätit kvällsmat och det blev plättar med jordgubbssylt, mumsigt .
Sitter nu och kollar lite klipp från American Idol säsong 7 (den senaste) med b.la David Cook och David Archuleta (är typ förälskad i David Archuleta, hehe). Men ska fortsätta att kolla på klipp från American Idol säsong 7 nu så ni får ha en fortsatt bra kväll.

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0