The Perfect Man

Godmiddag allihopa !
Jag sitter nu i sängen och kollar på The Perfect Man med Hilary Duff och Heather Locklear, gillade först inte filmen men ju mer jag kollar på den ju mer gillar jag den, hehe.
Idag har jag inte varit i skolan för att mitt jäkla exem har inte gått bort och det gör så jäkla ont i ansiktet plus att jag fick sån jäkla ont i magen i natt så jag har ej sovit något , eller kanske 1 timme har jag sovit, men det är allt.
Idag så ska jag följa med mamma in till stan när hon jobbar för jag ska inom Elin och hämta upp en grej och sen så ska jag följa med pappa hem till Lotta och hennes barn för dem har flyttat upp hit till oskarström så vi ska hjälpa till med att ta bort dem gamla tarpeterna och sätta upp de nya.

Det känns så himla konstigt att sitta vid denna laptopen eftersom att den andra var så himla seg och jag är inte så van vid en snabb dator just nu eftersom att det var ett tag sedan vi faktiskt hade en snabb en, hehe!
Men det känns bra att ha en dator som funkar perfekt just nu och den är perfekt till skolarbeten och sånt vilket är riktigt bra.

Men ska sticka nu och smörja in mamma med någon kräm för hon har så himla ont i ryggen , men ni får ha en bra dag så ses vi när jag kommer hem.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0