Supernatural och Heroes =)

Detta är ju bara för perfekt , den 3 september så börjar Heroes igen och den 7 september så börjar Supernatural på kanal5 och dem är mina två favoritserier så nu är jag jätteglad för jag har saknat att inte kunna kolla på det nu detta året. så nu är det bara Gossip Girl som ska börja igen så är allt helt perfekt.
Aa visst ja, var det någon annan som såg på Gossip Girl repriserna som gick idag ? Hur kan man inte älska den serien.

Nu så ska jag gå och ta mig ett glas Champis och sen så ska jag borsta tänderna fast det får jag göra i reprisen på Bones som går nu och sen så är det sova som gäller för imorgon är det skola så det är bäst att jag får så mycket sämn som möjligt .
Ha det bra så ses vi imorgon!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0