Städat och klart :)

Nu så har jag städat rummet, dammsugat,dammat och plockat väck massa grejer så nu är det bara garderoben kvar men det orkar jag inte göra idag, så det får bli i morgon. Jag sitter nu och lyssnar på musik och uppdaterar min sida på Myspace, det behövs hehe.
Jag sitter nu och lyssnar på ''The Show Most Go On'' med Queen, det är synd att Freddy Mercury är död för han är ju typ en legend(för mig iaf, hehe), han dog ju 1991 i AIDS =(
Jag sitter även och kollar på Oprah eller jag kollar lite då och då.
Mamma håller på att kasta Bellas boll och sen så kommer hon tillbax med den till mamma , men varenda gång den nuddar golvet så piper den, den piper så jäkla högt att det nästan kommer blod ur öronen.
Så för att dämpa pipljudet så lyssnar jag på min musik här.
Nu så ska jag fortsätta med mitt , men jag kommer tillbax senare.

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0