Pommes med vitlökssås :)

Ja, vad har jag gjort idag, jo jag och peter (min ena brorsa) har suttit här vid min laptop idag och kollat efter filmer, och vi har hittat en himla massa :)
Annars så har jag väl bara suttit här och lyssnat på musik och just nu lyssnar jag på "Amazed - Vanessa Hudgens" som kommer från hennes nya album Identified, jag gillar igentligen inte henne men detta albumet är faktiskt väldigt bra tycker jag.
Jag sitter här och väntar på att min Pomme med Vitlökssås ska komma därför att jag är så himla sugen på det just nu så jag orkar inte vänta, men det får jag göra i allafall.
Jag gick typ precis in på sf.se för att kolla vilka filmer som ska ha premiär nu i september men så tänkte jag kolla på Harry Potter när det var den kom upp på bio, och nu har dem minsann flyttat fram den så nu kommer den inte på bio fören sommaren 2009 :( Så nu blev jag lite ledsen eftersom att jag verkligen vill se den, men jag får försöka att hålla ut till nästa sommar, inte för att jag tror att jag kommer att klara det.
Mamma ropade precis och sa att min Pomme med vitlökssås har kommit så nu så ska jag gå och äta för min mage skriker efter mat.
Men vi ses senare.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0