Please Don't Stop The Music

Godmiddag allihopa !
Nu funkar internet igen , det krånglade igår kväll när jag skulle gå in här och skriva men nu fungerar allt igen.
Jag sitter nu och sköljer munnen med flour och sen så lyssnar jag på musik , please dont stop the music med Rihanna om det ska vara exakt.
Idag så ska jag följa med mamma in till stan medans hon jobbar för jag måste gå in på H&M och köpa en till av den tröjan jag fick av mamma igår för den var så gosig och den var jättefin , jag lägger in en bild på tröjan senare idag, jag skulle igentligen gjort det igår men jag hittade inte kameran men nu är den funnen så lägger in en bild på tröjan senare, tänkte också lägga in bilder på grejerna jag köpte i St:Tropez när jag var där för drygt en månad sedan nu, men det blir som sagt senare idag.
Har ni något kul planerat idag?

Jag måste verkligen dammsuga rummet idag även om jag gjorde det igår men när man har husdjur som drar in hela skogen när dem varit ute som behövs det dammsugas typ hela tiden, och jag som hatar att städa.
Nu så ska jag gå och duscha och göra mig i ordning och så ses vi senare.
Kram <3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0