McDonalds, mums!

hejhej ! mamma har precis kommit hem och hon hade mcdonals med sig så jag sitter och äter det nu och sen så hade hon köpt en jättefin tröja till mig från h&m som jag lägger in en bild på senare.
Nu var cheeseburgaren uppäten så nu ska jag börja på min stora pomme :) mums fillibabba! :P
Jo , jag funderar på att åka till London nu i höst i typ en vecka och jag undrar,
ni som har varit i London vilka ställen finns det som man typ bara måste kolla in när man är där? som typ Madame Tussaud (eller vad det heter).
Och har ni några förslag på bra shopping ställen?
jag skulle verkligen vara tacksam om ni kunde berätta detta.
Nu så ska jag fortsätta äta , men kommer nog tillbax en gång till senare ikväll.

Ha det bäst !
Kram<3


Kommentarer
Postat av: Ess

trevlig sida!! kram!

2008-08-26 @ 19:11:13
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0