Keeping up with the ...

Jag sitter nu och kollar på Keeping Up With The Kardashians som går just nu på E! , jag lyssnar även på musik och sitter inne på msn.
Jag sitter även och borstar tänderna därför mamma blir galen när jag går upp mitt i natten för att göra det så det är väl bäst att gör det nu så därför gjorde jag det.
Jag sitter just nu och lyssnar på Play My Music med Jonas Brothers (låten är från Camp Rock).
Funderar på att sätta på filmen Material Girls med Hilary och Haylie Duff just nu men orkar inte riktigt lyfta på mig än.
Jaja nu så ska jag i allafall sticka men ni får ha det så bra och sova så gott.
men innan jag går måste jag bara säga att jag älskar David Archuleta ♥ , hehe
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0