Jag har såå tråkigt

Tänkte bara säga till er som kanske gillar Julie Andrews eller Anne Hathaway att idag klockan 21.00 på tv3 som kommer ''Prinsessans dagbok 1''.
Nu var det gjort, hehe!
Jag sitter nu och kollar på The Pussycat Dolls presents Girlicious, även om jag har vetat vilka som vinner ändan sedan det startade, men jag har så himla tråkigt.
Har ni kanske några förslag på vad jag kan göra?

Jag ska gå och hämta lite av den chokladen jag och mamma gjort, eller vi har inte gjort chokladen men ja jag kan förklara.
Man tar chokladen (helst mörk) och smälter den i en kastrull och sen så tar man cornflakes på en tallrik som man häller chokladen över och sen så sätter man in den i antingen kylen eller frysen och väntar på att den ska stelna, det är skiitgott! hehe
Prova det vetja, men nu så ska jag gå och göra mig en kopp Kaffe Latte och sen ta lite av den cornflakeschokladen.

Kram <3


Kommentarer
Postat av: MH

mums med cornflakeschoklad ;)

2008-08-26 @ 19:02:33
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0