Iste och CornflakesChoklad

Nu har jag duschat och hunnit städa lite så nu sitter jag här igen med musik på högsta volym och dricker IsTe och äter det sista av min CornflakesChoklad, Mums !
Men musiken hörs knappt även om jag har det på högsta volym för Bella (min papillon hund) sitter i mitt fönster och skäller som en galning så jag antar att det kommer någon gående där ute.

Har hela huset för mig själv, så himla skönt i allfall om man har mina bröder som syskon , dem beter sig som 2 åringar och dem är 23 och 26 år så det är så himla skönt när dem är borta.

Var det någon mer som kollade Prinsessans dagbok igår ?
själv så tycker jag att 2:an är bäst, men alla tycker ju olika.
Jag funderar på att göra mig en skål popcorn med smörsmak och sen sätta mig i soffan och kolla på The Sound Of Music, det var ju faktiskt 4 hela dagar sedan jag såg den sist, haha !
Jag är ett jättestort fan av Julie Andrews så det blir nog The Sound of Music,hehe

Sitter nu inne på msn och snackar med Sabbe (sabina, bästisen) och hon har typ blivit helt beroende av låten Viva La Vida - Coldplay, och hon är typ överlycklig för hennes pappa ska köpa albumet till henne på fredag. hehe!
Jag har aldrig hört henne lyssna på någon artist förutom Michael Jackson så himla mycket som hon gör med coldplay just nu , hehe.
Sabbe är typ M.J's största fan, jaja nu så ska jag fortsätta att snacka med sabbe, men kommer tillbax senare.
Jag åkte föresten inte med mamma till stan, det får bli i morgon i stället jag orkade helt enkelt inte, men vi ses !

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0