Hos Sabina :)

jag är nu hos Sabina och vi ska precis göra mat, köttbullar och pasta bilr det, mums ! Fast vi har lite problem med att lista ut hur mycket pasta vi ska ha :S
Sen jag kom hit har vi mest lyssnat på musik och sen tog vi en vända till affären för att köpa läsk och godis tills senare ikväll när vi ska kolla film och det blir nog Sweeney Todd vi ska se.
Och sen så har vi lekt lite med katterna fast en av katterna är verkligen jätte feg, hehe.
Sabbe kom precis och satte på en Michael Jackson låt så stort fan som hon är, så är jag inte så värst förvånad, hehe!

Vad har ni gjort idag då??

Nu så ska jag hjälpa Sabbe med maten för jag är ju gäst så nu måste jag ju hjälpa till lite.
vi har haft hela lägenheten för oss själva och vi kommer ha det hela dagen i morgon också.
Men nu så ska jag sticka , men jag kommer antagligen in senare.
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0